Frida Lucia

2020.09.11

Festői pályám akkor kezdődött amikor a 70-es években Goldberger textil tervezői gyakornok lettem. Volt alkamunk kipróbálni más technikákat is, mint a batikolás, a szobrászat stb. Angliának készültek a textilek. Később dolgoztam a Kistextben és a Zsolnai gyárban, Pécsen mint porcelántervező. Amikor hosszabb időt tölthettem Dél-Afrikában és Namibiában, az teljesen megváltoztatta az életszemléletemet és a színvilágomat. Pezsgő multikultúrális élet fogadott. Rengeteg galériával, kiállításokkal és kedves, befogadó, mosolygós emberrel. A fesők szinvilága is a derűt sugározza. Most már én is derüs színekkel festek. Jelenleg is festegetek, tudom, hogy hol a helyem a festői élet palettáján. Nem tartom magam nagy művésznek, a négy unoka köreben egy festegető nagymama vagyok.

FSZEK - Király utcai könyvtár, 1042 Budapest (Újpest), Király u. 5.
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el