Szilágyi Roob Katalin

2020.05.25

1956-ban születtem Budapesten. Már gyerekkoromban is nagyon szerettem festeni, rajzolni, ez a vágy végig kísérte az életemet. Végül másfelé sodort az élet. Informatikusként dolgoztam 40 évig. Ma már nyugdíjas vagyok. 2014 januárban rátaláltam Simon M Veronika festőművészre. Ő indított el a festészet felé, nagyon sokat köszönhetek Neki. Ő a mesterem és egyben példaképem. Három év tanulás után 2017 novemberében sikeres festészeti mestervizsgát tettem, és átvehettem a "Special Method Version Festőmestere" című diplomát.

Tagja vagyok a Cserhát Művész Körnek. A Cserhát Művész Kör országos művészeti, társadalmi szervezet, amely írókat, költőket, képzőművészeket, zenészeket és egyéb társművészeket tömörít.

Alkotásaimat zsűrinek is bemutatom.

Megjelenés:

- Glória folyóirat 2018. 12. évfolyam 1.számban Zadar c. festményem

- Hamarosan megjelenik a Kikelet című kiadványban hat alkotásom

Kiállításaim:

- 2018.03.02-től Várpalota - Mozgássérültek Egyesületének Székháza

- 2018.03.23-tól Budapest - Maconkai Orosz László Galéria

- 2018.05.23-tól Budapest - XV. ker. Eötvös Könyvtár

- 2020.01.25-től Budapest - VI. ker. Pótkulcs étterem

- 2020.03.04-től Budapest - XV. ker. Eötvös Könyvtár

Terveim:

- Mindenekelőtt szeretnék sokat festeni. A festés igazi öröm számomra.

- Szeretnék pályázatokon részt venni

- Tervezek egy önálló festészeti weboldalt

Hitvallásom:

A szivárvány túloldalán mindig süt a nap. Ezt a hitet és reményt szeretném megjeleníteni a képeimen.

Elérhetőségem:

sz.k4ti@gmail.com

06-30-434-5349

Kelt.: Nagytarcsa, 2020.05.23. Szilágyi Roob Katalin

FSZEK - Király utcai könyvtár, 1042 Budapest (Újpest), Király u. 5.
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el